مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 03:452021-11-08بين الملل

موافقت ارتش اسراییل با درج 6 نهاد مدنی فلسطین به عنوان سازمان تروریستی


ارتش رژیم صهیونیستی تصمیمات اخیر وزیر جنگ این رژیم برای طبقه بندی 6 سازمان غیردولتی فلسطینی به عنوان نهادهای تروریستی را تصویب کرد؛ تصمیمی که این سازمان ها را غیرقانونی و فعالیت آنها در کرانه باختری را ممنوع می کند.

- موافقت ارتش اسراییل با درج 6 نهاد مدنی فلسطین به عنوان "سازمان تروریستی" ارتش رژیم صهیونیستی تصمیمات اخیر وزیر جنگ این رژیم برای طبقه بندی 6 سازمان غیردولتی فلسطینی به عنوان "نهادهای تروریستی" را تصویب کرد؛ تصمیمی که این سازمان ها را "غیرقانونی" و فعالیت آنها در کرانه باختری را ممنوع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنی گانتس، وزیر جنگ اسراییل 22 نوامبر از درج 6 سازمان غیردولتی فلسطینی از جمله سازمان های حقوق بشری الحق و الضمیر در لیست سیاه دولت اسراییل به بهانه روابط این کشور با جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خبر داد.

عفو بین الملل، دیده بان حقوق بشر، گروه های فلسطینی و سازمان های غیردولتی اسراییل این تصمیم را که منابع مالی این سازمان ها را قطع می کند و بر ارائه حمایت های مالی به بانک های فلسطینی تأثیر می گذارد، محکوم کردند.

یهودا فاکس، فرمانده ارتش اسراییل در کرانه باختری یکشنبه این تصمیم را امضا کرد که در آن آمده بود این سازمان ها غیرقانونی هستند زیرا بخشی از جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ارتش اسراییل با درج 6 نهاد مدنی فلسطین به عنوان سازمان تروریستی

موافقت ارتش اسراییل با درج 6 نهاد مدنی فلسطین به عنوان سازمان تروریستی